سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش روشویی کابینت روشویی لاکچری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کابینت روشویی مدرن انتخاب درستی میباشد

 

دیگر مانند گذشته بی تفاوت به دکوراسیون حمام و دستشویی نیستم چراکه به دکوراسیون سرویس بهداشتی خیلی اهمیت می دهیم و اگر دنبال این هستنید که یک سرویس بهداشتیی عالی داشته باشید باید به تمامی اعضایی سرویس بهداشتی اهمیت بدهید.

از جمله کاشی ، رنگ ، طرح شیر روی روشویی و مهم ترین مورد کابینت روشویی می باشید به درست فهمیدید کابینت روشویی مهم ترین عنصر خانواده کابینت روشویی می باشید و کابینت روشویی می باشید به تمامی وسایل سرویس بهداشتی ارزش می بخشد.

کابینت روشویی مدرن

چرا باید از کابینت روشویی مدرن استفاده کنیم

حوضه شستشو با کیفیت ساخت, نوع, رنگ و یا روکش استفاده. ورق درجه بندی, پی وی سی, و غیره. خدمات پس از فروش و گارانتی, ارتباط جنسی, اتصالات, و غیره. اینه و... عوامل موثر بر قیمت دستشویی کابینه روشنایی هستند    .

 کابینت روشویی دیواری 

معمولا این سبک دستشویی به صورت ست کامل (کابینت-کاسه-و در بعضی از جعبه های مدل) به فروش می رسد

جنس پی وسی تمام آنچه که نیاز است

کابینت دستشویی را می توان از انواع مختلفی تولید کرد-مهمترین ویژگی دستشویی-ضد لابی است .

 

تنوع رنگ و طراحی از دیگر معیارهای خرید دستشویی است. در حمام یک کابینت پی وی سی(پی وی سی) وجود دارد.

 

این فروپاشی جادویی و اختراع بشر کاملا ضد ب است. پی وی سی (پلی وینیل کلراید=پلی وینیل کلراید پلاستیکی با توانایی تونالیته و روکش و وزن کم است. یکی از کاربردهای ورق پی وی سی-ساخت دستشویی کابین.

 

علاوه بر پی وی سی مواد دیگر مانند سنگ types انواع چوب (چوب حرارتی) Steel فولاد cor کورین و... می تواند در خط تولید شستشو استفاده شود

قیمت کابینت روشویی مدرن

آینه باید حتما شفاف باشد

یکی از مهمترین اجزای یک کابینت دستشویی کامل ینه است. Those کسانی که اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشند در معرض رطوبت قرار می گیرند پس از مدتی کسل کننده می شوند و خطوط و نقاط سیاه داخلینه ایجاد می شوند.

 

حمام و حمام به دو روش تولید می شوند:

 

جیوه با نیترات نقره (با کیفیت بالا و قیمت-درجه یک)

جیوه با نیترات ارملومینیوم (کیفیت پایین و قیمت پایین)

متاسفانه شما نمیتوانید کیفیت و جنسیت را تشخیص دهید bu خرید از تولیدکنندگان باتجربه و معتبر بهترین راه است

زمانی در زندگی فرا می رسد که باید تصمیم گیری شود. هیچ بهانه ای, هیچ اقدامات نیمه. زمانی برای قرار دادن همه چیز در جای خود و پیدا کردن نقطه مناسب برای همه چیز. چون ما مردم را با کمک در طراحی فضاهای حمام خود را برای بیش از یک صد سال امروز ما در حال حاضر نمونه کارها گسترده ما با تضمین و اعتماد کسی که قصد دارد به یک شریک در زندگی روزمره خود را. مدرن و یا کلاسیک, بزرگ و یا جمع و جور, به عنوان بسیاری از ظواهر حمام به عنوان کاربران و یا راه های درک جهان وجود دارد. به عنوان یک خانه مرتب با یک حمام مرتب شروع می شود, ما از شما دعوت در سفر به کشف امکانات یک قطعه ضروری از مبلمان. مراقبت به ما بپیوندید?

 

1. انواع کابینت حمام

2. کابینت حمام: یکی برای هر سبک

3. کابینت حمام برای هر نیاز

4. کابینت حمام: گزینه های نصب

5. کابینت حمام: چیزی که نمی توانید از دست بدهید